13. mája 2014

One to One Marketing v podaní Rafiho Albu


Konferenciu "Redefining Marketing Tools" zorganizovala Americká obchodná komora (AmCham) na Slovensku v Bratislava, v stredu 30. apríla 2014. Tieto Business Breakfast, ktoré Americká obchodná komora organizuje, boli tentokrát určené pre každého, kto mal záujem dozvedieť sa viac o nových konceptoch a technológiách v marketingovej komunikácii a digitálnom marketingu či prvkoch digitálnej tlače.

Zástupcovia občianskeho združenia Fórum Kremnicko sa na tejto konferencii zúčastnili a preto by sme vám radi aj touto cestou priniesli zaujímavé informácie z tohto podujatia.

Hlavným bodom programu spomínanej konferencie bol prejav pána Rafiho ALBA, uznávaného medzinárodného odborníka v oblasti one - to - one marketingu a zároveň zakladateľa a prezidenta spoločnosti SEGMARKETING z Izraela.

Pán Albo predstavil účastníkom konferencie niekoĺko veľmi zaujímavých formátov a príkladov marketingových kampaní, ktoré jeho spoločnosť vytvorila v posledných dvoch rokoch pre svojich klientov – spoločnosti ako napr. Nike, Lee Cooper, GANT, Blue Bird, Keds Kids, Jump, REPLAY, Mango, Co-op a mnoho ďalších.

Obsahom prejavu pána ALBA bolo tiež priblíženie novej generácie priameho marketingu -tzv. 1To1 marketingu ako aj Wow faktorov personalizovaného Marketingu a On-Life Marketing, ktorý kombinuje on-line marketing s reálnym životom. Účastníci mali možnosť vidieť aj najrôznejšie inovatívne prípadové štúdie 1to1 marketingu, ukážky mobilných technológií a mobilnej kreativity z celého sveta.

V prípade, že Vás spomínané informácie zaujali, viac sa môžte dozvedieť :
http://m.youtube.com/watch?v=TVf9fbiTbyA
http://m.youtube.com/watch?v=sS7VmrdyRIU
http://segmarketing.wordpress.com/about/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára